Tuesday, 24 November 2015

Black Friday pleaca, vine White Friday!

Hello! N-am postat de mult, nici macar nu am dat SHARE de mult timp. Pur si simplu am simtit nevoia sa astept. Poate unora nu o sa li se para OK ca dupa un timp de asteptare sa postez doar un anunt despre o campanie. Sper totusi ca unora informatia le va folosi.

Mi-a placut mult ideea de "alb" si mi se pare potrivit ca la sfarsit de an sa luam decizii, dar nu doar pentru completarea colectiei de haine sau aparate de uz casnic. Ca sa fiu sincera, trebuie sa recunosc ca am o anumita dependenta personala de acest tip de cumparaturi.

Astazi insa, vorbim despre investitii in educatie si ocazia inscrierii la un curs de limbi straine cu un discount de 30% trebuie analizata. Faceti o vizita pe Facebook si vedeti daca va intereseaza:https://www.facebook.com/events/1657798251135203/.



Cititi cu atentie regulamentul campaniei, contactati telefonic scoala unde doriti sa faceti inscrierea dv sau a copilului pentru detaliile care va intereseaza. Verificati adresele scolilor: http://www.lexis.ro/scolile-lexis/.


No comments:

Post a Comment